Hoe lang gaat de batterij van 9, 8 kwh mee?

Je fout was de 220V-spanning. Batterijen produceren niet zoveel spanning; de meeste batterijen werken op 12V. LG beweert dat zijn systeem gedurende 10 jaar ten minste 60% van zijn nominale energiecapaciteit (9,8 kWh) zal behouden. De batterij moet werken tussen -10 °C en 45°C om onder de garantie te blijven vallen.

De totale doorvoer van energie binnen de garantie is beperkt tot 27,4 MWh.

Zonne-accu's

voor thuis gaan ergens tussen de 5 en 15 jaar mee. Als u vandaag besluit om een zonnebatterij te installeren, is het vrijwel zeker dat u in de toekomst een vervanging nodig heeft die overeenkomt met de levensduur van 20 tot 30 jaar van uw zonne-energiesysteem, 3.In veel opzichten is een elektrische auto mechanisch eenvoudiger dan een conventioneel aangedreven voertuig. Er zijn veel minder bewegende onderdelen in een elektromotor dan een benzinemotor, een elektrische auto gebruikt slechts een transmissie met één versnelling, en elektrische voertuigen vermijden meer dan twee dozijn veelvoorkomende auto-onderdelen die uiteindelijk zullen uitvallen en moeten worden vervangen.

Hoewel het batterijpakket van een elektrische auto uiteindelijk zijn vermogen om volledig op te laden verliest, kunt u er zeker van zijn dat het waarschijnlijk niet helemaal zal falen, maar in de loop van de tijd geleidelijk zijn capaciteit verliest. Daarop moeten we nog meldingen zien van oudere batterijaangedreven voertuigen die naar het autokerkhof gingen omdat hun energiecellen leeg waren. Nissan meldt dat hij slechts een relatief handvol batterijen in zijn Leaf EV hoeft te ruilen, ondanks de verkoop van vele duizenden eenheden in de afgelopen acht jaar in productie. De lithium-ionbatterijen die in elektrische auto's worden gebruikt, zijn vergelijkbaar met die in mobiele telefoons en laptopcomputers, alleen zijn ze veel groter.

Ze zijn heel anders dan de zware loodzuurbatterijen die in conventionele auto's worden gebruikt en hebben een hogere energiedichtheid dan oplaadbare nikkel-metaalhydride-batterijen. Ze zijn ook minder geneigd dan andere batterijtypen om hun lading te verliezen wanneer ze niet worden gebruikt. EV-batterijpakketten bevatten over het algemeen een reeks verbonden individuele cellen, misschien enkele honderden, afhankelijk van het model, in plaats van een enkele massieve eenheid. De batterijcapaciteit van een elektrische auto wordt uitgedrukt in kilowattuur, afgekort als kWh.

Het kiezen van een EV met een hogere kWh-classificatie is als het kopen van een auto die wordt geleverd met een grotere gastank, omdat je meer kilometers kunt rijden voordat je een „vulling” nodig hebt. Houd er rekening mee dat het beheersysteem van een elektrische auto voorkomt dat de batterij 100 procent volledig opgeladen of 100 procent ontladen wordt om de efficiëntie te behouden en de levensduur te verlengen. De Environmental Protection Agency beoordeelt elektrische auto's op basis van hun energie-efficiëntie en schat het gemiddelde bedrijfsbereik van elk model op een volledige lading. Echter, zoals ze zeggen, kan uw kilometerstand variëren.

Als u een elektrische auto bezit en merkt dat u niet in de buurt van het geschatte bereik komt, betekent dat niet noodzakelijk dat het batterijpakket van de auto ernstig leeg raakt. Om te beginnen zal rijden met hogere aanhoudende snelheden de neiging hebben om meer batterijvermogen te verbruiken dan stop-and-go door de stad zal gebruiken. Dat is voor veel mensen contra-intuïtief, omdat het het tegenovergestelde is van hoe een auto met gasmotor werkt, die minder brandstof verbruikt tijdens het rijden met snelwegsnelheden dan in het verkeer. Er is ook meer kracht nodig om een auto voort te stuwen die een volledige lading passagiers en vracht is dan een auto die alleen door de bestuurder wordt bezet.

Belangrijk is dat extreme temperaturen, vooral bittere kou, zowel de prestaties van een batterij als het vermogen om een lading te accepteren kunnen belemmeren. Het gebruik van de verwarming of airconditioning trekt ook het batterijvermogen op een meer dan gemiddelde clip. Uit een onderzoek uitgevoerd door de AAA bleek dat wanneer de omgevingstemperatuur daalt tot of onder 20° F en de verwarming van het voertuig in gebruik is, het werkbereik van de gemiddelde elektrische auto met 41 procent daalt. Wanneer het kwik 95° F bereikt en de airconditioning in gebruik is, kan een eigenaar verwachten dat het bereik met gemiddeld 17 procent zal dalen.

Houd er echter rekening mee dat sommige autofabrikanten de batterij alleen bedekken tegen een volledig verlies van het vermogen om een lading vast te houden, wat uiterst zeldzaam zou zijn. Anderen, waaronder BMW, Chevrolet, Nissan, Tesla (Model en Volkswagen) zullen het pakket vervangen als het onder de garantie valt tot een bepaald capaciteitspercentage, wat meestal 60-70 procent is. Maar hoe lang zou het duren voordat een elektrische auto zijn vermogen verliest om volledig opgeladen te worden? Zoals hierboven vermeld, is het een uiterst geleidelijk proces, hoewel het batterijpakket van een elektrisch voertuig de neiging heeft om enigszins te verslechteren bij elke laad- en ontlaadcyclus. Volgens gegevens die zijn verzameld door de organisatie Plug In America, zal het batterijpakket in een Tesla Model S bijvoorbeeld slechts ongeveer vijf procent van zijn oorspronkelijke capaciteit verliezen over de eerste 50.000 mijl, waarbij de uitputting vanaf daar daadwerkelijk vertraagt.

In een recente Tesla-discussiethread op Reddit meldden de meeste van degenen die een Model S bezitten slechts een paar procentpunten van de initiële batterijcapaciteit van de auto te verliezen na enkele jaren gebruik. Aan de andere kant kan worden verwacht dat elektrische auto's die in de heetste klimaten worden gehouden, de batterijcapaciteit iets sneller verliezen dan auto's die in meer gematigde gebieden wonen. Extreme hitte is de vijand van de lithium-ionchemie, daarom worden veel elektrische auto's geleverd met vloeistofgekoelde batterijpakketten. Ook kunnen oudere elektrische auto's met relatief korte werkbereiken sneller verslechteren.

Dat komt omdat het regelmatig leegmaken van de meeste of alle lading van een batterij de neiging heeft om in de loop van de tijd sneller in de capaciteit te verminderen. Dat is veel minder een probleem met de modellen met een groter bereik van vandaag, die doorgaans dagelijks voor een fractie van hun beschikbare capaciteit worden aangedreven en slechts „'s nachts worden aangevuld”. Waar het hier op neerkomt, is dat als het goed wordt verzorgd, het batterijpakket van een elektrische auto ruim 100.000 mijl meegaat voordat het bereik beperkt wordt. Consumer Reports schat dat de levensduur van de gemiddelde EV-accu ongeveer 200.000 mijl bedraagt, wat bijna 17 jaar gebruik is als het 12.000 mijl per jaar wordt gereden.

Vooruitkijkend zegt Tesla dat het werkt aan technologie waardoor de batterijen van zijn elektrische auto's maar liefst een miljoen mijl meegaan, wat waarschijnlijk meer is dan de rest van de auto zou kunnen volhouden. Ik vind dat het onderhouden van de batterijen - de noodzaak vermindert om gedestilleerde H2O toe te voegen aan de cellen in de open geventileerde voertuigbatterijen. Voordat u kiest hoeveel batterijen u nodig heeft of uw lijst met kritieke belastingen afrondt, moet u de piekvermogensvereisten van uw kritieke belastingen definiëren. Het tegenovergestelde van opladen, de DoD van een batterij weerspiegelt de hoeveelheid stroom die de batterij kan ontladen ten opzichte van zijn volledige kilowattuur (kWh) capaciteit.

Dat betekent dat je alle items in de bovenstaande lijst kunt voeden met één 9,8 kWh batterij gedurende ongeveer 3,5 uur. NeoVolta's NV14 zonne-thuisbatterij heeft een hoge opslagcapaciteit van 14,4 kilowattuur (kWh), wat betekent dat deze 14,4 tot 18 uur meegaat in black-outomstandigheden. Ik geloof dat er een ontwerpcomponent voor 'batterijonderhoud' ontbreekt bij de toepassing van verschillende soorten batterijen die in bijna alle vormen, chemie en maten worden gebruikt. Gelukkig zijn de meeste zonnebatterijen over het algemeen deep-cycle batterijen, waardoor ze tot 80% van hun opgeslagen energie kunnen ontladen voordat ze worden opgeladen.

AC-batterijen kunnen worden 'gestapeld' om zowel hun opslag- als uitvoercapaciteit te vergroten (in principe vermenigvuldig beide cijfers met het aantal eenheden). Het nadeel van grote EV-batterijen is dat ze veel langer nodig hebben om op te laden wanneer ze worden gevoed via een standaard stopcontact. Uw voorbeeld is ongeveer correct - als een eenvoudig voorbeeld: als een batterij met 10 kWh energie die erin is opgeslagen, stroom ontlaadt met een constante 3 kW, zal deze na 3,33 uur leeg zijn. Batterijen en componenten eromheen moeten de juiste afstand hebben om koeling mogelijk te maken, en regelmatige onderhoudscontroles kunnen nuttig zijn om een optimale werking te garanderen.

Als je op zoek bent naar zonnepanelen of een batterijopslag voor je huis, kom je ongetwijfeld de termen 'kilowatt' (afgekort als kW) en kilowattuur (kWh) tegen. Van de drie typen zijn lithium-ionbatterijen (ook bekend als li-ionbatterijen) de meest voorkomende bronnen van energieopslag voor een zonnestelsel voor thuis. De geavanceerde lithium-ijzerfosfaatbatterij van de NV14 is ontworpen voor veiligheid en een langere levensduur dan gewone lithium-ionbatterijen. .